Privatlivspolitik

Om

Her kan du læse, hvordan Scandinavian Information Audit håndterer dine personoplysninger.

Alle slags oplysninger og informationer, der på en eller anden måde kan henføres til dig er personoplysninger.

De oplysninger, som vi behandler, kan vi have fået fra dig eller fra andre i forbindelse med, at du er tilmeldt dig et arrangement, søger ansættelse eller arbejder hos os.

Dataansvarlig

Scandinavian Information Audit er dataansvarlig for de oplysninger, som opsamles om kunder, kursusdeltagere og ansatte.

Vi sørger for at behandling af personoplysninger sker i overensstemmelse med den til enhver tid gældende lovgivning.

De forskellige typer af behandling

Har du tilmeldt dig kurser og arrangementer, er formålet at kunne kommunikere med dig og fakturere.

Vi gemmer følgende oplysninger:

  • Navn
  • Arbejdsplads
  • Arbejdsadresse og evt. EAN
  • E-mail
  • Arrangementer, kurser, mv.
Ansøgning om job og ansættelse

Hvis du søger et job hos os behandler vi de personoplysninger, som du selv har givet os eller oplysninger fra andre, som du har samtykket til, at vi må kontakte. Det gør vi for at vi kan vurdere din ansøgning og dig.

Vi gemmer alle ansøgninger i en periode på op til 3 måneder, så vi kan være sikre på, at vi finder den
rette kandidat til stillingen.

Hvis du ansættes hos os bevarer vi din ansøgning, kontrakt m.m. i 3 år efter, at du er fratrådt.

Sikkerhed - opbevaring

Vi opbevarer dine data sikkert og fortroligt og vi bruger databehandlere, som vi har verificeret har den samme sikkerhed omkring dine oplysninger, som vi har.

Når det er hensigtsmæssigt, sørger vi for at kryptere, pseudonymisere eller anonymisere dine oplysninger. Vi vil til enhver tid sikre, at vi overholder den gældende persondatalovgivning.

Persondata på fakturarer

Du skal være opmærksom på, at vores behandling af visse af dine personoplysninger er nødvendige i forbindelse med fakturering. Det betyder, at du ikke kan tilbagekalde dit samtykke til vores behandling af dine oplysninger, der står på en faktura.

Vi opbevarer fakturarer i indeværende år plus 5 år jf. regnskabslovgivningen.

Har du spørgsmål?

Hvis du har nogle spørgsmål til vores behandling af dine personlige oplysninger, er du til enhver tid velkommen til at kontakte os.

Du kan også rette henvendelse, hvis du ønsker indsigt i de oplysninger, vi behandler om dig, hvis du vil have rettet oplysninger om dig, hvis du gerne vil have dine oplysninger slettet, eller hvis du vil trække et samtykke tilbage.

Hvis du ønsker at klage over vores behandling af dine personoplysninger, kan du rette henvendelse til: